divendres, 10 de febrer del 2017

Els éssers fantàstics

Els alumnes de l'Univers hem fet aquesta lletra i unes quantes propostes més. A veure que us sembla.

CANÇÓ DELS ÉSSERS FANTÀSTICS

Allà dalt hi ha un bruixot
Tot sortint de dins del foc
I em fa por que d’aquí poc
Ell em torni a mi tot groc.

Un monstre amb superpoders
Llança estels de molts colors
I potser em convertiria
En un gripau molt llefiscós.

He vist un llarg collaret
D’una bruixa molt polida
amb perles i diamants
Es feia la presumida.

Una mosca bastant grossa
Que és molt verda i molt barbuda
I que té unes orelles
Ben Llargues i punxagudes.

I també hi ha un gran zombie
Ai, Que canta i que balla
I si a la cara em mirava
Quedaria espantada!

TORNADA CANÇÓ DELS ÉSSERS FANTÀSTICS

Què passaria si el toqués?
(Potser m’agafaria i) em convertiria en un peix!
Què passaria si el mirés?
Potser em menja ara mateix!


Potser...

- m’agafaria
- em punxaria!
- em mossegaria!
- em tallaria!
- se m’emportaria!
- Potser em cruspiria!
(aquestes paraules serien per si ens ve de gust jugar-hi, o dir-les parlades algú, o... i si no, doncs fora...)


A més a més hi ha altres estrofes que no hem seleccionat, però que us les enviem per si en calguéssin...:

Hi havia un pal ballarí
Que venia del Nepal
Portava un barret molt gran
Que semblava un elefant

Un ratolí esborrador
Esborrava als bruixots
Tenia uns ulls molt petits
I una samarreta d’or

I venia un peix globus
Que girava i ballava
Que punxava i cantava
Glu glu glu glu glu glu
Glu glu glu gla gla gla

De sobte un ganivet
S’apropava lentament
Quan el va veure el gatet
Li va agafar un gran calfred

El meu amic Elefant
Porta aigua del corral
Pas enrere i voltant
Trompa amunt i trompa a baix

Una bruixa molt dolenta
Feia moltes tombarelles
No era molt espaviladeta
I va perdre les dentetes
Un drac molt afamat
Se’m va posar al davant
Va escopir molt de fum
I sense pèl em vaig quedar

Una faldilla molt boja
Es menjava una taronja
I de cop es va trobar
A un pirata barba roja