divendres, 9 de gener del 2015

Cançó de tristesa i soledat


Hola,

Els nens de la Farigola ja hem acabat les dues cançons que ens restaven. Les hem acabat aquesta setmana. A veure què us semblen...

La que seria la nostra segona cançó, la de soledat, tristesa... està basada amb el ritme de la cançó "Sense tu" que surt a la sèrie "Polseres vermelles" . I fa així:

Cançó 5 (Tristesa-soledat)

Estic sol, sense amics,
estic sol, ja no hi ha ningú.

No ho entenc, què puc fer,
no ho entenc, amb els meus companys.

No m'hauria d'haver enfadat... (és la frase introductòria de la tornada)


Tornada:

Sense els nens, no faig res,
vull jugar, però no puc,
jo voldria estar amb algú.

Estic trist, què puc fer,
estic trist, com ho arreglaré?

Vull plorar, amb raó,
vull plorar, però de debò.

No m'hauria d'haver enfadat... (és la frase introductòria de la tornada)

Tornada:

Sense els nens, no faig res,
vull jugar, però no puc,
jo voldria estar amb algú.

Tant de bo, tot canviés,
tant de bo, que tot s'arreglés.

Vull canviar, ho he de fer,
vull canviar, ja no ho faré més.

No m'hauria d'haver enfadat... (és la frase introductòria de la tornada)

Tornada:

Sense els nens, no faig res,
vull jugar, però no puc,
jo voldria estar amb algú.